Dag 21.

21a bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
(Klicka på bilden för att komma till listan)



Mamma. Min käraste mamma. Trots att vi har våra duster och allt som oftast är oense om någonting så brukar hon finnas där när det gäller. Det som först poppade upp i mitt huvud var min förlossning. Hon stod vid min sida och hjälpte mig genom smärtan (ja, Mr.Pappa, du var också med och du var bäst du med!). Utan henne hade det förmodligen inte gått lika bra som det nu gjorde.
Jag vet att det kan låta som att jag för stunden inte tycker att du räcker till eller är bra nog, men så är det absolut inte. Jag älskar dig för precis den mamma/mormor du är. Du kämpar på och försöker hinna med att träffa oss så mycket du kan, jag vet det. Tack för att du finns och för att du är just min mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0