Fler namnnappar och musik.

Jag har hittat min favoritgrej att skämma bort min dotter med. Riktigt fina nappar. Namnnappar.
Fick idag hem 6 stycken, tre anatomiska och tre i silicon. Tre med texten "Nora och tre med "Sötnos".
6 nappar+ en jättejättefin napphållare i trä för 250 kronor. Jag är så nöjd, så nöjd!

Fick också hem massa kuponger från Nestlé så nu ska vi shoppa barnmat också. Det lönar sig att vara medlem på alla barnsidor man kan hitta. Pampers, Libero, Nestlé, Hipp, Sempers... finns mycket pengar att spara in där.

Min syster tipsade om en supervacker musikvideo. Hon sa att den var lite hemsk och att man blev rörd. Typ så. Jag kan säga att det var en klar underdrift. Jag grät okontrollerat efter att ha sett den. Det var nog det vackraste och hemskaste jag någonsin sett. Det värsta är att allt är sant. Att killen faktiskt gör allt detta för sin fästmö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0