God morgon.

Sambon: Jag hoppar i badet innan jag går ut och "köper tidningen".
Jag: Köper tidningen?
Sambon: Ja, tidningen till dig.
Jag: Men vaddå tidningen? Vilken tidning?
Sambon: Men...? Tidningen?!
Jag: ???
Sambon: Okej, jag ska gå och köpa en present till dig på morsdag. "Tidningen"?

Alltså, inte för att vara sån. Men det var inte helt självklart att tidningen innebar en present. Eller? Det är ju liksom inte julafton...

Förövrigt har ingen i denna familjen sovit inatt så vi är inte alltför pigga och snabbtänkta idag. Känns ungefär som att ha varit på festival ett par dagar. Skallebank och kroppen värker. Tack Nora, precis vad jag hade önskat mig i morsdagspresent. En vaknatt helt utan syfte. Perfekt!


Kommentarer
Postat av: Jonna - Luddes mamma

Hej!

Var gärna med i min tävling där du kan vinna solskyddsprodukter till dig och ditt barn värda 417 kronor :)



http://mammanochprinsen.blogg.se/2011/may/tavling-i-samarbete-med-apoteket.html



2011-05-30 @ 14:02:36
URL: http://mammanochprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0