Musikalen- Vid världens ände.

Igår fick jag äran att gå på min systers musikal. Hennes sista stora arbete på gymnasiet.
Så otroligt bra var det. Jag var så stolt. Hon kanske inte hade världens största roll, men hon var fanimej fantastisk iallafall.
Eller så var det musikalen som var fantastisk.
Eller både och.
Hur som helst. Jag tänkte såklart att ni bloggläsare ville ta del av musikalen så jag filmade ett par stycken. Here goes:



Nu blev det väldigt mycket i samma inlägg så det blev inte så stiligt. Men det får ni stå ut med.

Kommentarer
Postat av: skåning

åh första tjejen i gult som sjunger Beatles låten, jäklar vilken röst :) henne skulle man vilja höra mer av :)

2011-05-26 @ 23:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0