Det går framåt.

Herregud, är det bara jag som tycker att veckorna springer iväg? Jag hinner knappt göra någonting jag borde känns det som.

Idag kommer iallafall fina Anna och hennes familj på besök från Karlstad. Ska bli jättekul att träffa Anna och att se hur mycket lillgrabben har växt sedan sist. Ska göra ett försök att få dem att flytta tillbaks hit. Vad har Karlstad som inte Örebro har?

Nora ligger just nu och finslipar på sin ålning. Det går framåt, bokstavligt talat. Hon tar det lugnt och ålar bara när hon verkligen vill någonting. Annars ligger hon helst stilla och leker med något spännande. Skönt så länge det varar, säger jag!


Alltså på riktigt, jag KAN inte sluta skratta åt den här bilden på Nora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0