1 år sedan...

Hade ju massor med saker att skriva men jag glömde av det. Har varit mycket den här veckan. Är ju någon liten som fyller 1 år i helgen, så här har bakats och städats. Sprungit på Ikea har vi också gjort.

Imorgon, för ett år sedan (en torsdag), satte mina värkar igång. Jag hade varit hos lillasyrran och kollat på Robinson och på vägen hem fick jag jätteont. Hoppade ned i badet när jag kommit hem. Fick skäll av grannarna för att jag badade efter klockan 21 (TACK återigen, Öbo/Gud/alla för att vi flyttade därifrån...).
Mer nostalgi på söndag, då hon behagade ploppa ut, för 1 år sedan. 1 år...förstår ni? Helt sjukt!

Kommentarer
Postat av: Anna o William

Ja jag minns det som igår du Smsa o så att Lillsnutten ville titta ut. O inte var vi hemma.. tänk att tiden har flugit förbi.. stora flickan!! <3

2011-10-07 @ 22:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0