Tuff dag.

Idag var en sådan dag då man bara skulle fortsatt sova. Inte gått upp alls.
Hela huvudet är fullt med massa värdelösa tankar.
Sambon ska flytta ut och det är självklart skitjobbigt. Jag älskar honom och kommer sakna honom massvis. Men ibland får man liksom ge upp, allt går inte att fixa. Framförallt inte om det kommer till att man inte längre litar på sin partner.
Jag har fått ett jobb också, som jag nu börjar fundera seriöst på att strunta i. Arbetet skulle innebära att jag kan natta min dotter en gång i veckan. Resten av kvällarna skulle jag vara tvungen till att skaffa barnvakt/ låta hennes pappa ta hand om henne. Det känns ju skit! Kvällarna är ju utan tvekan den bästa tiden med mitt hjärta. Vad ska jag göra? Jag behöver ju sannerligen pengar nu när jag blir ensam med henne...
Nej fy, väck mig när det onda försvunnit och när tankarna bara är glada.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt? varför ska han flytta ut? litar du inte han eller vadå?

2011-10-11 @ 13:29:31
Postat av: Julia

Vad tråkigt att höra! :( Men det är som du säger, ibland blir det bäst så. Det är jävligt jobbigt med separationer men man tar sig igenom det och så småning om ljusnar allt igen.. Om du har behov att spy galla över allt möjligt, så kommer vi gärna förbi Rosta och hälsar på, och lyssnar! Många kramar <3

2011-10-12 @ 20:37:55
URL: http://billylife.blogg.se/
Postat av: Ida och William

Hoppas att ni kommit på lite bättre fötter nu! Så himla tråkigt när sånt händer, jag och N gick isär i våras men är tillsammans igen dock bor vi på varsitt håll vilket fungerar utmärkt :-) Kram till er!

2011-10-25 @ 22:14:35
URL: http://idamelinda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0