Alice, min alice.

Oh, idag har ondskan släppt min dotter och hon är tillbaks i sitt vanliga glada jag. Skönt!

Idag ska vi träffa min Alice. Som jag har saknat henne. Hon har nämnligen flytt sverige för att bosätta sig hos sin karl i Kanada. Detta innebär ju såklart att vi inte ses så ofta. Senast var i julas. Men, idag ska vi leka lite på stan. Uppdatera varandra om vad som händer i våra liv.

Ska även leasa ut dottern en stund i eftermiddag för att springa runt med systern och lämna arbetsansökan till alla möjliga ställen i stan. Hotell och ålderdomshem framförallt. Så, håll tummarna för att någon vill ha mig!



Bild tagen av syster.

Kommentarer
Postat av: donken

ojsan ja! Kanada! skönt att hon är hemma nu då iaf, så ni kan umgås lite. :P



Vinnaren är dragen nu! Kolla om du vann. :P

2011-09-26 @ 12:46:06
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0