Dag 5: En bild på mig som speglar min personlighet


Familjär. Jag älskar att tillbringa tid med min familj. Jag vet att jag och Mr.Pappa inte längre bor ihop, men han är min familj. Jag räknar in många när jag tänker mig min närmaste familj. Svärmor, pappas nya brutta, mormor... ja, hela tjocka släkten med sina respektive. I princip. Jag mår som bäst när alla är samlade. Inte alltid samtidigt kanske, men gärna så många som möjligt. Släktkalas är min favorit.


Jag märker att min dotter är likadan. Hon fullkomligt strålar när vi alla är på samma plats, samtidigt. Helst ska vi sitta och gruppkramas i timmar. Hon är allt bra lik mig, min lilla tjej. Inte till utseendet kanske, men till sättet är vi nästan kopior. På gott och ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0