Dag 7: Bloggar jag följer

Tur att jag inte alls är en sucker för Bloglovin och följer hundratals bloggar... Men kan skriva ned de bloggar som jag kastar mig över om dagarna. Naturligtvis är det mest mammabloggar. 

Mammabloggar:
Knivlisa (Har precis börjat följa men jag älskar hennes humor)
Spiderchick (Har följt sedan innan hon fick "lilleman" och jag fullkomligt älskar henne)
Jannika (Vi jobbade ihop på Grönan och fick barn i samma veva. Verkar vara en jättefin tjej!)
Julia (Mammakompis som är helt otrolig på alla sätt. Ser upp till henne så mycket!)

Humorbloggar:
Egoinas (Love, love, love!)
Gaymasen (Fick nys om honom via Spiderchick's blogg och jag är kär. Synd att han inte gillar tjejer!)
Fredrik Backman (Helt fantastisk humor!)


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Kul att du gillar't :))

2012-04-08 @ 15:10:18
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0