Dag 8: Tanken bakom mitt bloggnamn

Ja, det kanske inte är så svårt att lista ut?
När jag startade denna blogg var jag gravid med Nora. Jag bakade bebis, var en bebisbakare. Babybaker. Funderade på att byta till något mer passande, men oavsett så har jag ju varit en babybaker tidigare. Så, det får vara kvar tills jag tröttnar.


Den andra bloggen, CuteButDeadly, som jag hade innan... det namnet fick jag av en killkompis som försökte få mig att börja spela CS. Då var man tydligen tvungen till att ha ett coolt nickname till spelet. Så, han tyckte CuteButDeadly passade.
Jag började dock aldrig spela CS, men namnet behöll jag ändå.

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

När jag började blogga hette jag Kjerstinoffer. Haha. Senn kom jag på Gaymasen. Nu är det liksom jag. Jag är Gaymasen. ^^



Och ja. Det är skönt att det åtminstone är polisanmält nu så får vi se vad som händer :))

2012-04-13 @ 16:41:50
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0