Lekstuga.

Här har det varit fullt upp, minsann. Besök, träning, resa till Sthlm and so on... därav brist på tid till bloggandet. 

Hur som helst. Liten har blivit så stor på senaste. Hon sitter och leker, på riktigt. Härmar scener ur Pippi-filmerna hela tiden. Sjunger "sjörövar-Fabbe" när hon är i lekparken och styr skeppet. Drar fram en handduk och låtsas att hon tjurfäktas. Inspekterar öronen som Annica i Pippi. Ja, en riktig härmapa är hon. 

Jag hade besök hela helgen och träffade därför knappt min dotter. I tisdags när hon kom hem så hade hon lärt sig gurgla. Och säga farfar. Och bytt namn på favoritgosedjuret. Jag hinner inte med längre...






Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Sv: Taaack! Jag är sjukt nöjd med nya frillan ^^

2012-08-28 @ 12:04:33
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0