Dag 1: En ny bild och 10 fakta om mig

Här är hela listan.


Fakta om mig


1. Jag avskyr stadsfåglar. Det är bland det äckligaste jag vet.
2. Jag gillar inte alls min kropp efter att jag blev gravid.
3. Jag har bott i 4 städer runt om i Sverige.
4. Jag är beroende av shopping och godis.
5. Jag älskar att pyssla, både med min lägenhet och med mindre saker, som fotoalbum.
6. Jag sitter alltid och drömplanerar min framtid, även om jag förmodligen inte kommer nå så högt.
7. Jag ljuger nästintill aldrig. (Om jag ljuger så är det för att jag måste)
8. Jag tycker det är jätteroligt att laga mat och baka, när jag har rätt råvaror hemma.
9. Jag måste skriva ned allt i min almanacka, annars kommer jag aldrig ihåg vad jag ska göra.
10. Jag är väldigt svår att bo med, då jag måste ha allt på mitt sätt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det du tycker har blivit annorlunda med kroppen efter graviditet?

2012-03-30 @ 12:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0