En fråga.

Fråga:
vad är det du tycker har blivit annorlunda med kroppen efter graviditet?



Svar:

Det mesta. Innan hade jag inga höfter och nu kommer jag knappt i ett par vanliga jeans, utan stretch. Förut hade jag ingen rumpa (den är dock den kroppsdel jag faktiskt gillar nu). Brösten sitter ett ex antal centimeter lägre ner än de gjorde innan. Magen har en liten "kula" kvar efter att jag var gravid, den går inte bort för något i världen. Jag gick upp 27 kg när jag var gravid (Från 60-87) och jag har fortfarande 8-9 kg kvar att gå ned, om jag vill nå min startvikt.


Det kan säkert vara sådant som bara jag ser. Men det gör mig väldigt osäker i mig själv.



Kommentarer
Postat av: Julia

Jag jag håller med. Nu har väger jag visserligen mindre än jag vägde innan, men allt är förändrat. Brösten är urtömda hängiga påsar, huden är slapp efter att ha vägt nästan 40 kg mer än vad jag gör nu, rumpan är borta, höfterna är gigantiska (alltså helt fel proportion) för att inte tala om alla muskler och sånt som är obefintliga. Jisses. Men efter nästa barn blir det hårdtrim, inte bara för utseendets skull utan också för att må bra och orka :) Du är iallafall skitsnygg och även fast du själv ser dina "brister" så gör inte jag det! Kram

2012-04-01 @ 12:43:04
URL: http://proudlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0