Challange accepted!

Gaymasen utmanar sina läsare till att svara på 10 frågor som han själv hittat på. Jag är inte den som är den. 

1. Vad är det bästa med MIN (the one and only - Gaymasen) blogg?
Den är bara allmänt awesome! Älskar hur du använder dig av humor, även när du skriver om viktiga saker. Riktigt jävla bra, helt enkelt.
2. Om du fick vara ett djur vilket djur hade du valt och varför?
Vi pratade om det här på jobbet förra veckan. Då var det visserligen om vilket djur man hade varit, inte velat vara. Anyway! Jag sa åsna då... men om jag får vara vad jag vill...då vill jag vara en katt. Verkar rätt chill. Om man bortser från att man då måste älska att äta rå råtta. Kanske är något man kan ha överseende med om man får bo hos en riktigt gosig familj. Utan barn och andra djur. En gammal tant som avgudar mig. Ja, något sådant.
3. Om du får chansen att skriva en bok om hur du levt ditt liv hittills, vad skulle den boken få för titel?
Dramaqueen. Kort och beskrivande för min ungdomstid. 
4. Hemsk fråga men om du måste välja - cancer eller alzheimers?
Alzheimers är ju mer av en anhörigsjukdom. Jag skulle ju inte märka av den i slutskedet. Däremot skulle mina nära få det tufft. Cancer...där skulle vi alla lida. Nää, jag låter nog mina nära få lida utan mig. Så, Alzheimers! (om detta på något vis är ett val som skrivs i sten och som jag sedan måste leva med...då vill jag nog byta mot någon liten mesig cancersvulst som lätt går att operera bort. Just so we're clear, God!)
5. Värme eller kyla?
Värme. Eller kyla. Det beror på. Är det vinter så vill jag ha värme, är det sommar så vill jag ha kyla. Som varenda svensk.
6. Mac eller PC?
Alltså, jag förstår mig inte på Mac. Men jag vet ju att de är både dyrare och bättre... men jag är min PC trogen.
7. Bada i ett kallt hav och få kallsup med saltvatten var femte minut eller bada i en varm, kolsvart sjö samtidigt som du vet att ett gigantiskt (o)djur simmar runt där någonstans?
Ooh, bra fråga! Kalla saltvattnet. Jag är för rädd av mig. Fy vad hemskt att veta att man kan bli uppäten?!
8. Om du fick välja att ha sex med vilken person du vill i heeela världen, vem hade du valt?
Men shit, en person? Jag har ju en hel lista jag vill beta av. Men, om jag var tvungen att välja så hade det nog blivit... Gerard Butler. (Jag vet att han är typ skitgammal...men hur jävla assexigt är det inte med hans accent?)
9. ÄRLIGT nu, vad är vackrast, penis eller snippa?
Vackrast? Ärligt talat tycker jag att de är lite fula, rent estetiskt. Men om man tänker praktiskt så måste jag ju säga att en snippa kan göra liiiite fränare saker än en snopp. Just saying. (och då syftar jag såklart på att föda barn... det slår helikoptern med ganska många hästlängder)
10. Om du fick träffa antingen president Obama och vara med och påverka samt ändra EN (vilken du vill) fråga i samhället eller träffa Lady Gaga och festa med henne en hel vecka samt få en miljon - vem hade du valt?
Alltså, det hade varit skitballt att träffa Obama och få påverka barnens rättigheter eller så...men en mille skulle ju sitta rätt bra. Tycker att Lady Gaga kan bjuda Obama på festen, så kan man få kakan och äta den med. Men, jag hade nog valt Lady Gaga om jag var tvungen. Är jag en dålig människa nu?

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

En hel jävla lista, haha! Kul att läsa. Tack att du tog dig tid att svara. :D



Och jajjemen, han har varit med i Körslaget. Var några år sen dock. Hehe. Jag borde fixa klipp från min medverkan i Wipeout också och lägga upp så som videoblogg. Skoj att ha kvar :D

2012-06-02 @ 10:43:15
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Gaymasen

Haha ja jag rekommenderar då INTE att äta surströmming. Usch det är vedervärdigt. ;-D



Trevlig helg! Kram :)

2012-06-08 @ 16:52:36
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0