Återbesök hos barnmorskan

Glömde skriva om att jag faktiskt varit på återbesök redan, förra fredagen. Jag var livrädd för att det skulle göra superont, men jag kände ingenting alls. Det gjorde verkligen inte alls ont.
Barnmorskan sa att allt var helt återställt och att man inte kunde se att jag ens hade fött fram ett barn. Great success! Jag kanske är byggd för att spotta ut ungar åt alla håll ändå. (väntar dock ett tag innan nästa...)

Satte även in en hormonspiral för att undvika fler oplanerade graviditeter i framtiden. Inte heller det gjorde vidare ont. Känns skönt att slippa oroa sig. 1 på 1000 blir på tjocken med en spiral, vilket är likvärdigt med en sterilisering. Dvs; inga fler barn förrän vi känner oss redo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0