Julklappslistan

Mina julklappar:
* Stavmixer
* Microvågsugn
* Skandalboken om kungen
* Pengar
* Svart axelbandslös sammetsklänning + leggins
* Parfym- DKNY
* Presentkort på bio
* Serveringstallrikar
* Smink
* Olivolja+ Balsamvinäger från Italien
* Vinglas från indiska
* Smycken
* Förstorade bilder från förlossningen
(säkert mycket mer som jag glömt...jag har dåligt minne. De gillas iallafall!)

Noras julklappar:
* Tiger-pipleksak
* Björnskor
* Coola läderskor med nitar
* Kläder
* Babysitter
* Böcker
* Filmer - Astrid Lindgren och Alice i underlandet
* Trä-tuggleksak
* Gosedjur
* Snuttefilt
* Mätsticka

Kommentarer
Postat av: anna och william

Låter som du fick väldigt bra julklappar :-) nora fick ju oxå snuttefilten och längd måttet ;-) saknar dig!

2010-12-29 @ 07:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0