Sunday, bloody sunday!

Är inte söndagar jordens tråkigaste dag? Det enda vi har gjort idag är att städa, diska och kvar att göra är tvätten. SNARK!
Ska få besök av mina fina gamla sjuksköterske-klasskompisar. Lite fika och update om hur det går i skolan. Jag har saknat dem massvis. Usch!
När de har gått hem kommer svärmor hit och hämtar oss för en tripp till Marieberg. Julklappsshopping står på schemat. Idag ska jag banne mig bli klar!

Glömde skriva en liten lista över vad min två månaders flicka kan göra nu (en liten kort lista, än så länge):

- fästa blicken och följa föremål
- greppa bröstet vid amning
- hålla upp huvudet stadigt
- jollra och "prata"
- skratta högt
- gillar att få stå i knät om man håller i henne
- gillar att "flyga"


Det händer verkligen nya saker varje dag nu. Gud vad jag älskar att vara mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0