Amningshjälp.

Jag läser väldigt mycket på internet, googlar efter onödiga saker och tror blint på allt jag läser. Mycket dumt. Idag läste jag att lättöl och svagdricka kan öka mjölkproduktionen när man ammar. Det stämmer säkert, min barnmorska sa samma sak. Men gud vad det inte är värt det. Jag hatar öl. Jag hatar verkligen smaken, lukten...allt.
Hur som helst, sambon köpte en svagdricka och spädde ut med cocacola för att jag skulle kunna dricka den. Nu sitter jag här med kvälningar och försöker trycka i mig skiten.
Återigen...INTE värt det. Fy fabian!

Jag har ju inte ens dåligt med mjölk, egentligen. Jag bara tänker att lite mer kan väl inte skada? Men då kör jag hellre på amningste (som jag också har googlat mig fram till och nu tror fungerar bättre).

Eller vad säger ni, fungerar något av detta?


Kommentarer
Postat av: Anna

Min mamma körde med öl :-P har ingen aning om de funkar med te är väldigt skeptik då inget funka under graviditen så :-P

2010-11-21 @ 02:55:42
Postat av: Becka

Annars ska väl amma oftare öka produktionen för det "tolkas" som om efterfrågan ökar!

2010-11-21 @ 12:28:07
URL: http://denyngstaavfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0