Påbörjad träning

Som jag skrev i något av inläggen nedan så har jag alltså investerat i ett gymkort. Jag har för avsikt att träna 2-3 gånger i veckan. Då mest pass, i synnerlighet Zumba och Yoga. Om jag har tid och ork kanske jag trycker in ett gympass däremellan också. Ska bli skönt att få igång kroppen och förhoppningsvis gå ned de sista kilona som envist hänger sig kvar. Vill ha tillbaks min kropp och mitt självförtroende.

Nora har haft barnvakt två gånger i sitt liv nu och fler tillfällen är inbokade. Jag känner mig som en hemsk morsa, men jag måste faktiskt ibland. Främst blir det barnpassning då jag ska träna, annars kan ju Mr. Pappa ta henne. Men då passen är lagda under kvällar då han jobbar, så får min kära familj ställa upp. Anna och co tog henne ju i fredags då jag var på konsert också. Och modern min tar henne på lördag då jag och Mr. Pappa firar ett år. (hur sjukt låter det inte? Ett år ihop och har en dotter på 2 månader?!) Hur som helst. Det kanske till och med är bra att hon är ifrån mig lite och slutar vara så mammig? Hoppas.


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är inte hemsk :) Man behöver lite tid för sig själv och man uppskattar partnern och lilla älsklingen mera då :) O får påfyllning av batterierna :)

2010-12-04 @ 09:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0