Beräknat förlossningsdatum.

#BF.

Och ingen bebis i sikte. Är lagom less nu vill jag lova. Tiden har verkligen aldrig någonsin gått såhär sakta. Spelar ingen roll hur mycket man aktiverar sig, sekunderna masar sig ändå fram. Usch!
Ännu värre blir det av sms och telefonsamtal där folk frågar om bebis har kommit. Ni får jättegärna låta bli sånt, vi hör själva av oss när det är dags eller när hon kommit ut. Jag lovar. Tanken är god, jag vet, men det är jobbigt nog som det är.

Fick precis hem en anti-kolik-nappflaska i grönt. Riktigt söt! Lite dyr (167 kr med frakt och sånt) men det kan det ju vara värt om man har ett barn som ofta får magknip. Köpte den på babylooba.se. Litet tips sådär!

Nu ska jag kolla på Bonde söker fru och hålla tummarna för massa värkar under natten!




Kommentarer
Postat av: viccan, mamma till jamie

2010-10-07 @ 06:25:24
URL: http://viccanliv.blogg.se/
Postat av: viccan, mamma till jamie

de flaskorna går att köpa på apoteket, finns stora och små. så slipper du frakt.

dem fungerar för övrigt jätte bra, jag har haft demtill min son

2010-10-07 @ 06:26:14
URL: http://viccanliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0