Barnmorskebesök.

Nu har jag bara ett besök som återstår och är inbokat. Det innebär att det är dags snart. Väldigt snart.
Fick skriva förlossningsplan och utvärdera min graviditet idag. Känns så konstigt att utvärdera. Har varit gravid så länge nu, minns knappt hur man mår som ogravid. Konstigt det där.
Skrev ned att jag inte ville ha annan bedövning än lustgas om det känns bra. EDA verkar dra ut så himla mycket på allt, och jag vill att allt ska gå supersnabbt. Skrev även ned att jag vill ha ett förlossningsrum med badkar och att jag ville pröva akupunktur.
Barnmorskan kände och klämde på magen och konstaterade att det verkade som att det börjar bli dags för bebis att titta ut inom en snar framtid. Hon trodde inte vi skulle ses vid nästa besök. Vi får väl se. Jag vill inte börja hoppas på att hon ska komma ut tidigare och sedan bli besviken. Så, vi får se som sagt.

Mina värden:
Blodtryck: 110/75
Bebis puls: 145 b/m
Blodsocker: 6.0
SFmått: 31 cm (+2)

Kommentarer
Postat av: Jannika

Kom ut bebis!:)

2010-09-14 @ 19:34:38
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0