Katastrof!

#16.

Varning för politiskt inlägg!

Jaha, hur tyckte vi att det här valet gick då? Bara jag som kände att det här var vad man kunde kalla ett totalt katastrofval? SD kom med i riksdagen, alliansen vann och V fick mindre röster än SD. Gick något som det skulle?
Nej usch, jag var så upprörd att jag trodde jag skulle krysta ut ungen i ren ilska.
(verkade faktiskt som att hon också ville ut, tror hon blir sosse eller miljöpartist som hon gick loss därinne igår)

Enda som jag faktiskt kan skratta åt såhär i efterhand är väl SD's storhetsvansinne och Ohly's vägran om att ens vistas i samma rum som Åkesson. Lite underhållande. Nu kommer jag inte ihåg ordagrant hur intervjun gick men såhär sammanfattar jag den;

Intervjuare: Ni har ju plockat lite från alla partier. Det här med Akassa har ni ju från socialdemokraterna bland annat...Vad säger du om det?
Åkesson: Jo, alltså det känns ju bra att de stora partierna gillar våra ideer och själva använder dem.
???

Det som faktiskt gick bra, för oss som nu gillar miljöpartiet var ju deras stigning från 7de största parti till 3dje största. Det är ju fantastiskt bra! Lite ljus i mörkret.

Kommentarer
Postat av: !

Men vakna, Socialdemokraterna är passé, SD har många bra meningar. Dom säger det andra tänker helt enkelt.



Konstigt att du röstar vänster som ung gravid.... Inte.... För den sakens skull är dom inte bättre för samhället, bara för att dom skulle hjälpa tragiska individer utan jobb eller tex. ge pengar till sådana som föder barn utan ekonomisk stabilitet.

2010-09-21 @ 11:57:03
Postat av: .

Det är väl inte vårat fel att du inte har pengar eller ekonomisk stabilitet? förstår inte varför du skriver det i hennes blogg bara

2010-09-21 @ 12:05:15
Postat av: !

Det var inte mig själv jag syftade på, om det var mig själv jag syftade på hade jag också röstat på Socialdemokraterna. LOL.

2010-09-21 @ 21:24:49
Postat av: Anonym

Lol? aja antar att du inte är så gammal trottsallt, du kommer förstå hur världen ser ut när du växer up ska du se

2010-09-21 @ 23:42:22
Postat av: Anonym

Äldre än den blivande mamman utan ekonomisk stabilitet



(och Med ekonomisk stabilitet, tackarrr!)

2010-09-22 @ 06:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0