Vattenskada.

#33.

Hur lyckas man vattenskada sin fina fina mobil genom att lägga den på toastolen under ett bad? Den nuddade ju aldrig vatten? Usch vad less jag blir! Jag som har pratat så gott om min älskade Sony Ericsson...

Mannen och jag har alltså varit och kikat på mobiler idag. Hans är från stenåldern och min är som sagt lite vattenskadad. Man ser knappt skärmen. Blir varsin Androidmobil. En HTC och en LG kommer snart att finnas i vårat hem. Men vi behåller våra gamla nummer, så ni behöver inte oroa er.

Magen har verkligen tagit det här med att växa på allvar. Gigantisk börjar den bli och jag ångrar lite att jag klagat innan. Så jädra kul är det ju inte att inte kunna sitta bekvämt och att ha halsbränna dagarna i ända. Nej, nu får hon gärna ta och titta ut. Nu är hon ju klar, typ. Inga problem om hon kommer nu liksom. Snälla?!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Exakt samma sak hände mig igår, blev mest skada på själva kamera linsen. Vilket sved...



Wow, du är snart framme i mål (förlossning) hehe pirrigt?

2010-09-09 @ 08:04:25
URL: http://missymissmoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0