Dag 14.

14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
(Klicka på bilden för att komma till hela listan)



Jag har inga bilder från min "barndom" på datorn, tyvärr. Så jag tar denna. Jag var typ 14-15 år och pappa bjöd med mig, min syster och vår farmor till Cypern. Första gången jag var utomlands. Det var en helt underbar resa till det vackraste landet jag besökt. Klart vatten, kritvita sandstränder, ett underbart hotell och så var det ju kokhett hela tiden. Jag trivdes som fisken i vattnet. Blir utan tvekan en resa tillbaks dit någongång i framtiden!
Inte nog med det, det var min första och sista resa med min farmor. Jag är så tacksam för att jag fick detta sista minne av henne som frisk och glad.
Kort därefter avled hon i cancer nämligen. Vila i frid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0