Hallå baksmällan!

Jag hade fest igår, eftersom att jag fyllde i början av veckan. Jag drack i mina gamla mått mätt inte alls mycket. I dagens mått; alldeles för mycket tydligen. Fy tusan vad jag inte mår som jag förtjänar idag! Jag mår skunk. Vill bara ligga i min säng med en påse chips, en hink och en stor fet pizza. Men när man har världens sötaste, piggaste och vackraste dotter så går inte det. Åtminståne inte när hon inte ens är 5 månader. Så nu får jag sittta här med ett skramlade babygym i sängen, en uthälld kopp te över täcket och skämmas.
Kan inte ens ta det lugnt idag, nej för då har fadern bjudit in oss på kalas. Och vi ska hjälpa morsan flytta. Underbart!

Nu ska jag sluta prata om min bakfylla och lägga fokus på det som bloggen ska handla om istället. Nora. Hon har hittat båda sina fötter idag. Förut har det bara varit högerfoten men nu är det alltså båda. Jag som var rädd att hon skulle hoppa på ett ben i framtiden, vilken syn. Men nu slipper jag oroa mig alltså, skönt!


Kommentarer
Postat av: anna o william

Åhh grattis nora :)

2011-02-27 @ 21:40:08
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/
Postat av: DONKEN- Vince & Isas Morsa

grattis i efterskott! hur mycket fyllde du?

jag ska ha kalajs med the girlfriends när jag fyller, hela familjen skickar jag till vår hemstad. haha! får väl se hur jaaag mår dan efter... varanan vatten jaaa! ;)

2011-02-28 @ 03:38:40
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Jannika mamma till Jillian

I hälsokost butiker:)

2011-02-28 @ 15:35:03
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0