Lördagen i kort.

Idag har jag mått bajs. Jag vet inte om det beror på den lilla alkoholen jag konsumerade igår eller om det helt enkelt är början av en liten influensa eller dylikt. Hoppas inte.
Hur som helst.

Middag hos min fader idag. Oxfilé och potatisgratäng stod på menyn, med Ben and Jerry's glass som dessert. Behöver jag säga att vi alla tog fler omgångar? Gud så gott det var.
Därefter blev det "tjuv och polis" där minisystern fuskade sig genom allt och det helt enkelt slutade med att vi tröttnade. Vem kom på ett sådant spel? Ingen poäng what so ever.

Ja, mycket mer än så har vi inte gjort idag. Förutom Melodifestivalen då. Fel låtar gick vidare. Sug. Jag som hade börjat tro på Svenska folket igen. Tji fick jag. Jag säger som en vän på fb;
Brolle gick bara vidare för att småflickorna smsade med muffen.
Word.



Jag har en väldigt fin liten familj. Bara så att ni vet. Finast är de när de sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0