Ny barnvagn... igen.

Hur svårt ska det vara att hitta en barnvagn som man faktiskt trivs med och kan tänka sig springa runt med i ett par år? Vi har redan avverkat 3 stycken och vi letar nu efter en fjärde. Den sista vi har haft nu sedan i februari, den har vi varit supernöjda med, men ungen har vuxit ur den. Redan. Så, det är bara att sälja den och leta nytt.
Jag vill ha en Emmaljunga med svängbara framhjul. Man har blivit bortskämd med det under de senaste två vi haft. Det är i princip otänkbart att ha en med fasta hjul. Hur orkar folk bära vagnen vid varje sväng? Nej, det blir det inte. Såg dessutom att det inte direkt skiljde sig i pris på sittvagnarna hos Emmaljunga, om de hade svängbara eller fasta. Så då kan jag lika gärna vara lat.


Någon som har erfarenhet av denna? Emmaljunga Scooter S.


Kommentarer
Postat av: Malin och Nova

Vi har en Emmaljunga Nitro city och vi ÄLSKAR DEN! Är så lättkörd och underbar och allt. Tror att det är samma chassi som till scootern, typ iaf, men nitron så kan man vända sittdelen som man vill samt köpa till liggdel (inte för det är aktuellt men iaf). Så jag skulle absolut köra på en sådan! Dock kostar den nog mer än scootern tror jag. Men absolut en Emmaljunga! <3

2011-11-16 @ 19:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0