Sjukstuga.

De få gånger som någon har bett mig vara frisk långt innan det är dags att göra något specifikt, då har jag alltid blivit akut jättesjuk.
Så även denna gång. Vi skulle iväg och träffa en väldigt sjuk släkting till mig i lördags. Någon som absolut inte får bli sjukare. Så jag fick verkligen inte bli sjuk. Tror ni inte att jag vaknar upp med feber, snor och halsont? Jodå. Ja, så det var bara för mig att köpa ett munskydd. Man måste ju ta vara på de gångerna som man får skjuts och faktiskt kan träffa de gamla i släkten. Man vet aldrig hur lång tid man har dem kvar i livet.

Helgen har försvunnit väldigt snabbt, trots att jag bara har jobbat nu på söndagen. Det blir ju så när man är sjuk och bara sover. Som tur är så har Noras pappa tagit henne så att jag har kunnat kurera mig. Det har faktiskt gått relativt bra.


Jag måste slå ett slag för Kan Jang. Det funkar, ta mig tusan!


Liten var också sjuk. Finns inget goare än hängiga bebisar♥


Kommentarer
Postat av: TinA

Krya på er!

2011-11-21 @ 07:40:01
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0