Dag 4: 10 saker i min garderob

Hela listan hittar du här.
Jag önskar att jag hade sett vad det var för "tema" idag. Då hade man ju kunnat fota lite kläder. Nu får jag beskriva min stil lite med ord istället.


Jag är tokig i klänningar. Jag kan inte shoppa utan att en klänning följer med hem. Jag har en walkingcloset och en vanlig garderob som är till bredden proppfyllda med klänningar i alla de former. Så, med andra ord går jag mest klädd i klänningar. Jag har ju självklart annat också, men jag känner mig som mest hemma i det. Blir det inte en klänning så blir det en kjol. Mestadels. Jeans kör jag bara på när alla mina hela strumpbyxor ligger i tvätten. (vilket i och för sig är rätt ofta...)


Kommentarer
Postat av: Malin och Nova

Haha, du är precis som jag! :D Jag älskar också klänningar och kjolar osv. Fast nu har jag oftast kortbyxor och legging/strumpbyxor för det är praktiskt med fickor för mobil och plånbok med Nova, hehe :)

2012-04-03 @ 16:45:58
URL: http://glitternos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0