Dag 6: Min Familj

Passande nog skrev jag ju om detta igår, gällande min personlighet.
Som jag skrev så är min familj väldigt viktig för mig, precis för de flesta andra. Jag älskar att bara umgås med Nora. Att bara sitta och se henne växa och lära sig saker. Jag fullkomligt älskar att vara mamma och skulle gärna ha en större familj. Men inte än.


Hur som helst, jag har haft tur. Jag fick inte bara Nora. Jag fick en till familj när jag blev gravid med henne. Mr.Pappa's familj är helt fantastisk och jag är så tacksam för att de har tagit emot mig med öppna armar. De får mig alltid att känna mig välkommen och som en utav dem.


Och min egna familj sedan. Mamma är den starkaste kvinnan jag känner. Pappa är den roligaste och mest musikaliska människan jag vet. Helsyrran är underbar och förstår alltid mina dåliga skämt. Halvsyrran är världens sötaste.
Ja, kort sagt så kan jag konstatera att jag är lyckligt lottad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0