Sömnlöst.

#21.

Nu börjar jag lessna rätt rejält på att inte få sova om nätterna.
Förvärkarna gör ofta riktigt ont, illamåendet gör mig tokig och om dessa faktorer ligger på is...ja, då kan jag ändå inte sova. Gah! Jag kommer bli tokig av det här.

Har en kompis som frågade om han fick fotografera magen någon dag innan den försvinner. Kan ju vara en jättekul grej att ha kvar senare i livet, så det gick jag absolut med på. Får hoppas att vi hittar en tid som passar oss båda bara. Alltid lite klurigt när båda pluggar på varsitt håll.
Men som sagt, skulle vara riktigt kul att ha någon bra bild, på bara magen, som man kan hänga upp på väggen senare. Ett litet konstverk, det är ju vad det är.

Ska strax gå en promenad till mor min. En ganska lång promenad, kan tyckas. Barnmorskan ordinerade vila igår, så jag tänker trotsa henne. Allt för att få ut den här lilla. Det känns som en evighet, 9 månader ÄR en evighet.
En långpromenad var det alltså, håll tummarna för att jag kommer fram utan att dö.





Lekte lite med bebis. Lättroad man kan vara!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas din dag har varit bra :)

2010-09-16 @ 17:01:42
URL: http://jennyygutemyr.blogg.se/
Postat av: Haugeblog8786

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-05-27 @ 10:36:54
URL: http://haugeblog8786.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0