Babysång.

Det har varit en fantastisk dag i storstaden. Solen sken och det var riktigt skönt ute. Att ta massor med blodprov+ gynundersökning var väl kanske inte riktigt lika skönt. Men nu är det gjort och provsvaren kommer om några veckor. Bara att vänta.

Babysången igår var typ det bästa vi har gjort. Nora skrattade högt och var så pigg på allt vi gjorde. "Imse, vimse spindel" är utan tvekan den nya favoriten. Alldeles lagom med typ 20 minuters sånglektion en gång i veckan. Det borde man ju kunna klämma in utan att få ångest över att man inte hinner med annat.
Så, det jag egentligen bara ville ha sagt var att; Alla med småknoddar som gillar ljud borde gå på babysång!

En annan cool sak från babysången var att Nora reagerade på sitt namn. "Kör"-ledaren sa "Nora" högt och tydligt när det var tyst i rummet och den enda bebisen som reagerade var just Nora. Riktigt fränt att de redan vet vad de heter. Tycker iallafall jag.



Min stora lilla flicka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0