Packning pågår.

Herregud vad dött det är här. Jag ber om ursäkt!
Har så fruktansvärt mycket att göra nu. Skolstart, flytt, bebis och massor med födelsedagar/bröllop/annat. Kalendern är fullbokad. Både roligt och jobbigt, såklart.

Vi har ägnat både gårdagen och dagen med att packa ned våra liv i små flyttkartonger. Fy bubblan vad saker vi har! Helt galet. Saker man hade glömt bort att man hade, hittar man längst in i hyllorna. Men de saker jag saknar och försöker hitta är fortfarande spårlöst försvunna. Lite halvdrygt, men jag hoppas att de dyker upp innan vi flyttar.

Imorgon ska jag iväg och skriva ut alla betygen från sjuksköterskeutbildningen så jag kan validera undersköterskeutbildningen och få min examen. Borde vara klar till i januari, lagom till Nora börjar dagis. Då ska här tjänas pengar! Ska faktiskt bli jättekul att komma ut i arbetslivet igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du bli undersköterska? inte sjuksköterska eller vadå?

2011-08-22 @ 11:31:48
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

oj TACK! :D Fan vad glad jag blir. Hihi! Ja det lär bli fler såna, speciellt den där med runda grejerna med massa färg, blev jag riktigt glad i. ;) En daaag... ska jag bli rik och berömd. Eller bara berömd. Haha! ;) (rik blir man ju inte förrn man gått bort, som konstnär.. bläh.)



Pöss!

2011-08-22 @ 23:07:22
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

wauw, ska ni flytta! Till hus? Ny lägenhet? Ut på landet? In till Centrum?

Massa som händer i ditt liv nu då ju, dagis skola jobb flytt, aaaaallting på en gång. Fan vad kul, när det händer grejer. Dagarna flyter på så snabbt då. :P

2011-08-22 @ 23:08:57
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0