Julklappsköp.

Jag är världens sämsta bloggare. Det är nästan så att jag inte borde få ha en blogg.

Jag sitter just nu på jobbet med noll inspiration och ork. Jag vill bara hem till min säng och min bebis. Inte sitta här och häcka hela dagen/kvällen. Ovärt! Inte pengarna då, men tiden innanför jobbets väggar...
Tur att julen närmar sig med stormsteg, och semestern med den! 

Jag har nästan köpt klart alla julklappar. Bara minsta lillasystern och pappa kvar. Tror minsann att jag kommer köpa något mer blinkande, pipande, glittrande till dottern också. Älskar att se henne bli glad över materiella saker! (Fast att det i slutändan ändå är jag som sitter där (ensam) och trycker på knapparna medan hon är i fullfärd att ta sönder fönsterlampor eller dylik).
Nåväl, två veckor kvar så jag har tid att klura ut vad farsgubben och lillsyrran ska få.



Gud vad hon har växt! Just gotta say...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var du förlossningsrädd när du var gravid? Hur kändes det att föda? Hur gick det med toalett besöken efteråt? Sprack du, om du gjorde det.. gjorde det ont att bli sydd? Hur känns det därnere efteråt, blir man som vanligt mellan bena efter en förlossning? Så rädd för att allt ska hänga eller nåt o kännas äckligt efter :( vill vara som jag alltid varit mellan bena liksom..

2011-12-11 @ 22:27:33
Postat av: Anonym

Fattar inte heller hur fan jag ska lyckas trycka ut ett barn ur de lilla hålet :(

2011-12-11 @ 22:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0