Julstöket.

Som vi har bakat och julstökat i helgen. Knäck, isbergschoklad, saffranskolor, saffranslängd, lussekatter, mozartkulor... the list goes on! Värst av allt var att jag fick med mig typ hälften hem. Inte sådär superbra om man vill tappa ett par cm fett innan julen står utanför dörren på riktigt.
Nåväl, någon måste ju äta upp skiten så det kan väl lika så bra bli jag?

Nora har ju tagit sina två första steg, det var visserligen förr-förra fredagen men jag hade inte skrivit någonting om det här. Så det är ju absolut värt att nämna!
Kan också lägga till att det var de två stegen och sedan ingenting mer. Det kommer nog alldeles snart. Hon brås på sin far. Han gick först som 15 månaders knodd, så hon har ju lite marginal att leka med.


Ja, jag har glömt bort allt jag skulle skriva. Alldeles för mycket jobb i skallen idag för att kunna koncentrera mig på någonting annat. Blir nog att hoppa i säng strax.

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad söt! =D

2011-12-06 @ 17:16:11
URL: http://emellay.blogg.se/
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

ja, man kommer på massa man ska skriva, men när man väl sitter där så faller allt bort. mammaminnet, där ja!

Webshopen är igång nu förresten!! :D oooh jag är så himla glad, massa beställningar varje vecka, massa fina GRÖNA staplar i bokföringsprogranmmet! wiiihooooo!

Grattis till Nora! så duttig hon är!



pöss på dig!

2011-12-08 @ 12:12:05
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0