Strålande Jul.

Nu var julen över för denna gången. Gissa vem som hade mest klappar att öppna? Inte helt otippat drunknade dottern i klappar. Hon måste varit riktigt snäll i år.
Alltifrån leksakskök till stickade koftor. Hon har nu allt och ännu mer. Finns verkligen ingenting jag kan komma på att tösen behöver längre. Känns skönt!

Själv fick jag också massa fina presenter. Allt jag önskade låg inslaget i fina presentpapper. Tack alla♥


Bilder från julafton kommer upp ikväll när jag har suttit och sorterat ut vilka som är sevärda. Kan till och med tänkas bli en liten film!


Tills dess får ni nöja er med en bild på mig och Nora från förra julen. Liten plutteNora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0