Sista julshoppingen.

Jag lyssnade på er och köpte den svarta. Jag är supernöjd. Vagnen är helt perfekt! Känns som att putta på luft när man är ute och rullar. Så, funderar ni över vilken sittvagn ni ska köpa, Emmaljunga Scooter S is the answer.

Nu har jag äntligen fått min efterlängtade semester på 6 dagar. Har visserligen massa saker att hinna med, men jag tänker ändå njuta och vara med Nora 24/7. Vi börjar semestern med att dra till Örebros största köpcentrum (Marieberg) och shoppa, såhär 2 dagar innan julafton. Tänkte att det borde vara varmt och trångt där så då passar vi på. En liten avvikare till Ikea för att verkligen få en överdos av människor.



Nej, nu ska jag packa ner bebis i vagn och dra mot bussen. Vi ses senare!


Kommentarer
Postat av: Malin och Nova

De är helt underbara <3 Antar att det typ är samma chassi som vår emmaljunga så. Förstår inte varför inte alla har en :D Lättkörda och smidiga och små, kommer fram överallt!



Haha, jag var i stan idag med, fast ensam. Kön inne på BR var typ halva affären (och den är rätt lång..) så jag sket i att köpa kritor :P)

Ha en bra jul så får vi höras och hoppas att vi kan ses snart ja! :)

Kramar Malin (den i göteborg ifall du har fler ^^)

2011-12-22 @ 19:11:25
Postat av: Emmelie

Nej de finns bra mkt dumt folk här på nätet! Vilken sötnos du har!

2011-12-27 @ 16:15:18
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0