Separationsångest?

Ibland kan jag känna att jag märker av på Nora att hon tagit lite skada av att Mr.Pappa flyttat ut. Varje gång han lämnar av henne så gråter hon hysteriskt i ett par minuter innan hon inser att hon inte får som hon vill (vilket skulle vara att han stannade hos oss såklart).
Nu ikväll hade han henne och skulle lämna av henne när jag slutat jobba. Vi pussade varandra hejdå (jag och Mr.Pappa alltså) och Nora hejade på så det stod härliga till. Vid ett tillfälle pussade hon mig på munnen, tog tag om våra nackar och tryckt ihop våra huvuden så vi kunde pussas igen.

Är det normalt att en ettåring reagerar såhär? Det känns som att hon är för liten för att förstå, egentligen?


Kommentarer
Postat av: Julia

Svår fråga alltså, men jag lär mig mer och mer att barn förstår ALLDELES för mycket ;) Joline kan redan manipulera mig.. Helt galet! Vi måste ses snart, när kan du? :)

2011-11-22 @ 23:09:33
URL: http://billylife.blogg.se/
Postat av: Hans och Hennes

Men stackarn :(

2011-11-25 @ 15:28:28
URL: http://hansochhennes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0