Tiden försvinner...

Det är helt sjukt vad jag är dålig på att skriva blogg just nu. Jag har noll fantasi och noll tid. Men det är ju ingen ursäkt. Detta är ju en blogg jag skriver för att minnas Noras småbarnstid, och skriver jag ingenting så minns jag ju ingenting. Typ.
Så, skärpning!

Nora är ungefär lika glad som alltid. Lite spralligare och mer rastlös kanske. 
Sedan jag började jobba har hon även varit ett plåster på mig varje gång jag är hemma. Det gör ju att jag känner mig som världens sämsta mamma. Men, hon vänjer sig snart och gör hon inte det så blir det ju att jobba dagtid i januari iallafall. Förutsatt att hon får dagisplats då...

Ja, vad mer har hänt?
Jag och Mr.Pappa har börjat i parterapi. Kanske ingenting man skriver ut i en blogg, men inget sådant har ju stoppat mig tidigare. Hur som helst, det fungerar bra! Jag rekommenderar det starkt. Även om man kanske inte har problem i ett förhållande så kan det nog vara skönt att gå dit och lära sig kommunicera och lyssna på varandra.

Vårat mål är ju att bli tillsammans igen, så detta är nog ett bra sätt att komma tillbaka till varandra. Jag tror rätt mycket på det faktiskt, även om jag var skeptisk i början!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vilket härligt skratt Nora har!

2011-10-30 @ 10:32:15
URL: http://sandrasliviord.blogg.se/
Postat av: sandra - när två blir tre

sötan!

Lycka till tiller.. hoppas ni finner tillbaka till varandra igen :)



tack! :)

2011-10-31 @ 09:41:30
URL: http://sandeepistol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0