Gamla fina Örebro.

Jag blir så trött på Örebro. Inte staden som sådan, utan allt som händer här. Är det inte våldtäktsmän som lurar i parkerna så är det rånare som hoppar på en vid bankomaterna. I helgen hade massor med misshandlar hänt över staden och här sitter jag och vågar knappt gå ut.
Senast i raden var ett knivrån i min tvättstuga. Det ska tilläggas att jag bor i det område med mest barnfamiljer och lugnaste platsen på jorden. Så, nu vågar jag alltså inte tvätta längre.
Tycker det är helt sjukt att man ska behöva ringa efter sällskap i en tvättstuga. Är det inte stört? Att folk är så desperata efter pengar att de hoppar på ensamma tjejer i tvättstugan med kniv?
Nää, vet ni. Nu ska jag googla "sveriges säkraste och lugnaste stad" så ska jag ta mitt pick och pack och flytta dit. Banne mig!
Btw, vad äre för fel på blogg.se som tycker att allt man skriver ska sitta ihop? Blir så sjukt fula inlägg då...

Kommentarer
Postat av: TinA

Jag känner också av dom dära vibbarna från i helgen. Känns inte alls bra; jag går inte ut ensam på kvällarna utan att ha min vassaste nyckel i handen, redo att trycka in i huden eller nån annanstans.



Apropå det med texten, jag har märkt att min text sätts ihop (trots radbrytningar) när jag använder webbläsaren Google Chrome. Förut kunde jag fixa det manuellt genom att skriva in <br> i HTML-ikonen som finns ovanför rutan där du skriver texten, men på senaste tiden har inte ens det funkat..

2011-10-25 @ 15:43:06
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: anna

Du får flytta till Karlstad ;)

2011-10-25 @ 21:23:18
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/
Postat av: Martha

Bara att höra av dig om du vill ha sällskap i tvättstugan så ställer jag upp!

2011-10-25 @ 23:43:38
URL: http://marthab.blogg.se/
Postat av: Malin och Nova

Usch, vad läskigt!!

Fy sjutton.. Det är ju helt sjukt att det ska vara så.

<3

2011-10-26 @ 00:01:17
Postat av: mackan

du får flytta till Landskrona, här kan man gå tryggt på gatorna ;)

2011-10-26 @ 18:10:19
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

iiiiiiijjjaaa!

2011-11-01 @ 00:36:45
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0