Dag 10: Den här veckan

Ja, vad händer nästa vecka? Jag får plocka fram almanackan för att ha koll.

Måndag: Jobb 8-16.30.
Tisdag: Jobb 8-16.30.
Onsdag: Jobb 8-16.30.
Torsdag: Ledig. BVC-besök med skrutt. Spruta och mätning. Ska prata om hennes sömn också. 
Fredag: Jobb 8-16.30. Barnbidrag! 
Lördag: Barnteater med Nora. Käka på Wild West Steakhouse med Mr.Pappa och familj.
Söndag: Helt ledig.

Ja, som ni ser så är det väldigt mycket vardag och väldigt lite roligheter just nu. Kan inte med ord förklara hur mycket jag längtar till att börja skolan och få lite mer sponatanitet och variation i vardagen. Jag klarar inte att springa i samma hjulspår. Inte alls min grej! 

Tur att jag har denna lilla skitunge som förgyller mina dagar. 


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Sv: Haha neeej, då det roliga börjar ju. Se vad som händer när någon trycker på knappen ;)

2012-04-16 @ 19:54:05
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0