Sjukstuga, igen.

Vi har haft sjukstuga här ett par dagar. Nora har varit vrålförkyld med feber, hosta och en hel massa snor. Nu verkar det börja ordna upp sig iallafall (om man bortser från att hon smittat ned alla oss andra nu...). Känns lite taskigt, men jag njuter lite av lugnet när hon har feber. Mysigare unge får man leta efter!

Hela almanackan är proppad denna vecka med alltifrån synundersökningar till Stockholmsresa. Massa arbete också, såklart. Tur att man får pengar för det, annars kan jag känna att jag inte har något liv just nu. Lite så. Men det är väl så att vara vuxen kanske?




Kommentarer
Postat av: Julia

Stackars Nora! Men efter denna dunderförkyldning lär hon vara klar för ett tag framöver va? Då är ju liksom hela systemet rensat :) JO, ang. mockasinerna, de är faktiskt det enda som jag själv har köpt på Polarn o. Pyret! De var inte så extremt dyra, och de har hållit kanonbra! :)

2012-01-09 @ 21:35:23
URL: http://proudlife.blogg.se/
Postat av: MAMMA SOM KÄMPAR FÖR LIVET

TACK!!!

USch stackars liten :(

2012-01-11 @ 22:39:58
URL: http://overleva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0