Update.

Det verkar som att dottern blivit frisk (bortsett från någon jädra hosta hon dragit på sig...), igen. Det går verkligen i vågor, de där magproblemen. Nästan så jag börjar tro att hon är känslig mot gluten. Är det vanligt i hennes ålder, tro?

Idag tog jag helg. Ledig fram till söndag. Tänkte fylla ut dagarna med ett litet besök på badhuset med Pottan, fira morfar som fyller år och förhoppningsvis en myskväll med min Karolina.
Tala om att man uppskattar ledighet betydligt mycket mer nu när man arbetar än man gjorde som föräldrarledig. Nästan så jag önskar att jag kunde göra om året som mammaledig. Får ta igen det till nästa unge!



Jag har verkligen ingenting vettigt att skriva. Dessutom har jag en unge som skriker mig i örat, så jag avrundar här och återkommer imorgon...


Kommentarer
Postat av: Thea

HAHA, vilket sött litet troll! :D Jag vill också till badhus med Kevin!!! Men lyckas aldrig pricka in en bra dag (nyrakad, båda på bra humör och pengar till inträdet)... Ah well!

2012-01-09 @ 12:07:52
URL: http://banankartong.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0