Dagisplats!

Äntligen, äntligen, äntligen. Nu vet vi var vår dotter kommer hålla hus i höst. Efter att ha levt i ovisshet sedan förra våren.
Vi hade bara ett dagis vi kunde tänka oss, i bostadsområdet vi bor i nu. Vi har visserligen pratat om föräldrarkooperativ, men det ligger en bit bort.

Jag ringde imorse och kollade om någon plats blivit ledig. Icke sa nicke. Fanns ingenting. Jag ringde ett annat dagis, ett föräldrarkooperativ som vi kollat upp lite, de hade plats. Mr.Pappa ringer för att säga att vi tar ett annat dagis istället, men då hade det första dagiset helt plötsligt fått en ledig plats, typ 20 minuter efter att jag pratat med dem.
Så, det var bara att tacka ja till platsen vi ville ha från början och be om ursäkt till föräldrarkooperativet.
Hur tur har vi, på en skala?

Så jävla nöjd!!



Här kommer alltså min dotter springa omkring i höst. Yay!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad roligt för er! Hoppas ni blir nöjda :)

2012-05-03 @ 17:53:44
URL: http://sandrasliviord.blogg.se/
Postat av: Julia

Gud vad skönt! Grattis! <3

2012-05-04 @ 12:02:40
URL: http://proudlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0