Ellos, slow as can be.

Nu måste jag få klaga lite. Bara lite. Jag lovar, inget mer efter detta.

Beställde massa, massa saker från Ellos för typ 4 veckor sedan. Jag fick ett mail där det står att de levereras för två veckor sedan. Jag blev lite fundersam nu när avin inte hade tittat ned i brevlådan än så jag kollade med Kolli-ID upp paketet på postens hemsida. Då står det följande; Elektronisk förhandsinformation mottagen.
Jag mailar posten och frågar vad sjutton de menar med detta och får svaret;
"Elektronisk förhandsinformation mottages innebär att transporten är bokad och varorna packade, men den fysiska varan har inte lämnats över för transport."

Gillar att Ellos policy är 3-5 arbetsdagar. Tur att det inte var riktigt brådis med sakerna utan att det mest bara var en massa kläder till oss här hemma.
Förstår bara inte varför det ska ta sådan tid att skicka iväg ett paket. Om de nu redan har paketerat in alla grejorna så borde det väl bara vara att kasta in det i en lastbil och köra iväg det?
Nu vill jag ha mina fina saker.



(ett litet urplock av saker som komma skall)

Kommentarer
Postat av: Anna

ja så var det med mina saker jag beställde till hallen oxå. men jag fick ju iof rabatt 100 kr för besväret. men ring till ellos och klaga.. Jättefina kläder ;) våra barn kommer se likadana ut med nallebjörn overallen ^^ pussen

2010-08-04 @ 13:13:51
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0