Kungen på besök.

#46

Jag missade kungen. Hur kan man missa kungen? Enda gången på 200 år som han kommer hit och håller tal. Tänk om jag missade någon rolig felsägning. Tänk om jag missade något historiskt? Nej, nu får jag sluta vara trött jämt och somna innan viktiga saker händer i våran annars så händelselösa stad!
Tittar man på Bedtime Stories innan man ska ut och kolla på ers kungliga majestät, ja...då kanske man får skylla sig själv.

Äppelkaka står i ugnen, vaniljglass i frysen och datorn är fullproppad av gamla säsonger beauty and the geek (som jag förövrigt rekommenderar till alla som älskar att skratta åt korkade blondiner och råfula töntar). Kvällen kan inte bli annat än bra!

Kommentarer
Postat av: Thea

Åh, äppelkaka! Alltså inte äppelpaj eller nått? Utan såndär typ sockerkaka med saftiga äppelbitar i? Så gott! Dela med dig för fan! ;)

2010-08-21 @ 22:09:12
URL: http://banankartong.blogspot.com
Postat av: Sofi

Tack söta du för kommentaren. Guld värt. När ses vi? Jag saknar dig. Plus att jag har en liten present! :)

2010-08-21 @ 23:05:52
URL: http://sofiragnhild.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh gott.. recept?

2010-08-23 @ 10:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0