Rock n rolla

Är det inte typiskt (fast på ett lite trevligt sätt...) att bara för att jag skrev att min lilla flicka lugnat ner sig denna vecka så kör hon igång med festival i magen. Hon har varit igång från tidiga morgon (nåja, halv 11 är tidigt i vårat hem) tills nu. Och hon verkar inte så särskilt sugen på att sluta heller.
Nu sitter jag och håller tummarna för att detta ska hålla i sig, då Annas kommentar om att vilda bebisar i magen blir lugna utanför och vice versa skrämde upp mig lite. Jag vill inte att min förstfödda ska få kolik eller vara en rocknroll-brutta om nätterna.

Skulle gjort en massa saker idag, jag som är så superbra på att planera in saker. Men krafterna räckte enbart till disken, Lost och nu tvättning. Sambon får göra resten. Det vill säga handla och bära upp tvätten. Fixa barnrummets tavlor och städa får bli morgondagens projekt. Det och att börja plugga igen.



Ni får övrigt förlåta mig för bloggtorkan i den andra bloggen. Just nu är det bara bebis som snurrar i mitt huvud och där vill jag faktiskt inte skriva om sånt. Så, som ni säkert har märkt så hittar ni mig här ett tag framöver. Iallafall till skolan drar igång igen.
Och för er som bara läst denna blogg och är sugna på att läsa om mitt liv innan jag blev på tjocken (jag lovar, jag hade ett och det var rätt så jävla spännande...faktiskt) så har ni adressen här;
http://cutebutdeadly.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0