Fikamys.

#49

Pojkvännen skickade precis ett sms att han ramlade med min cykel. Trampan försvann och han slog i huvudet. Kan vi ha mer otur? Stackarn.

Har varit iväg till bebisens gudmor på fika. Man får ju haffa henne när hon för en gångs skull är i stan. Är det inte USA så är det Italien och snart Linköping. Efter studierna får hon fasiken komma till Örebro och stanna. Där med basta! Amerikanska pojkvännen får faktiskt flytta hit, tycker jag. Bebis behöver sin gudmor!
Var hur som helst jättetrevligt att träffa henne, som alltid.

Ligger nu i sängen, stenad. Massa sammandragningar och en väldig "mensvärk". Känns inte alltför bra. Och jag som behöver tvätta. Typiskt! Får bli imorgon.
Läste på lite om tillväxthämning hos foster (på internet...trots att man inte ska...) och läste att man ska vila så mycket som möjligt samt ligga på vänster sida. Låter som värsta bullshitet, men flödet till moderkakan ska tydligen bättras på och då ska bebis i sin tur öka i vikt. Värt ett försök tycker jag. Hur mycket jag än vill ha ut henne redan nu, så får hon gärna stanna tills hon är färdigbakad iallafall.




Kommentarer
Postat av: edit

hahahah!!ja! men jag lovar att jag kommer sitta bänkad framför tv:n med en lottjävel på söndag ändå!! HAHA.. ni kan komma och va med om ni vill:) Hoppas johan Överlevde krashen och att han ersätter din cykel!! hihi^^ Ha det bra! Och jag håller tummarna för att magen växer!

2010-08-18 @ 20:18:58
URL: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0