Skolstart!

#37.

Skolstart!

Känns så skumt att åka tillbaks till skolan efter ett riktigt sommarlov. Tillbaks till böckerna, föreläsningarna och timmarna av plugg. Känns inte alltför skoj faktiskt. Vill helst bara vara gravid och fokusera på allt vad det innebär.
Visserligen riktigt, riktigt roligt att träffa mina tjejer. De vet hur man får skoldagarna att gå utan att somna.

Börjar faktiskt bli lite smånervös inför förlossningen nu. Men någonstans så vill jag bara ha det överstökat också. Jag sitter och läser massa böcker för att vara så beredd som möjligt. Dock kan man aldrig bli beredd på smärtan tror jag. Hoppas att jag tror den är värre än vad den är, men det har jag svårt att tro. Man ska ju trots allt öppna sig 10 cm på ett ställe där man vanligtvis inte alls är öppen.
Hur som helst, finaste Anna lämnade massvis med böcker om allt man kan tänka sig som jag ska plöja genom. Pojkvännen har också fått några att kika i.

Lagom sned mage.



Kommentarer
Postat av: Anna

hehe vad bra att böckerna kommer till användning ialf :)

2010-08-30 @ 18:35:17
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/
Postat av: Jannika

Åh jag hatade förlossningstips när jag fick dem, men iaf! det sköna är att när du väl ska föda, så gör kroppen det av sig själv. det är bara att följa med liksom! kroppen vet:P d e ganska sjukt egentligen..

2010-09-01 @ 16:31:38
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0